jobbig tisdag

Natten till idag har jag sovit svin-dåligt : ( Låg vaken och kunde inte sova. Somnade väl vid 6 på morgonen. Hörde de som skulle jobba stiga upp.. klev sen upp klockan åtta för att ta bussen till stan. Det vill säga att jag sovit 2 timmar. Därför är jag jävligt trött nu, har dessutom varit fullt hela dan.

Idag har jag i alla fall varit och shoppat lite. Blev tre par leggings; två tunna svarta och ett par lite tjockare. Med följde också ett brett svart hårband, skitsnyggt till uppsatt hår. Också ett linne och en mini-plattång, 15 cm lång och 1,5 cm bred. Perfekt att ha i handväskan. Hittade inget mer. Så kan det vara ibland.

Imorgon ska jag hinna med en massa jävla skit, ska upp tiiidigt : (

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0