3:e januari

Nu har jag slingat håret, blev skitbra så nu är det bara att bättra på sommarfärgen i utlandet. Just nu håller jag på att fixa med packlistan och packar lite smått. Finns lite jag måste hinna köpa innan vi åker, så det blir stan i övermorgon!

Vad hände med lisa som skulle gå och lägga sig tidigt de här kvällarna fram tills vi åker? Lisa som skulle vänja sig att gå upp någorlunda tidigt? Hon är som bortblåst. Det kommer bli ett helvete att väckarklockan ringer klockan tre på natten och då ska man upp som om det var morgon. Jag som brukar gå och lägga mig då liksom! Nu svär jag över det, så vet ni alla. Behöver inte skriva det här.

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0