Onsdag

Idag har jag gjort Nk-provet och det känns som att det gick bra. När jag kom hem så hade jag fått brevet med grejerna för att skicka in mobilen på lagning och aldeles nyss kom aviserningen till paketet med parfymen : ) Visst, det tog lång tid men då var det gratis frakt. Ska cyckla ner till ica sen vid 5 och hämta ut det.

Ikväll blir det troligast att åka till gruvberget för att ta stadslandskapsbilden till foto imorgon. Men om det blir bra får vi se sen.. Hur som helst ska jag ta en panoreringsbild också vilket jag inte kommer hinna. Dessutom ta med mina bilder jag redan tagit (rörelseoskärpa och frysning) till skolan. Får väl se om min lärare blir sur när jag inte är klar. Jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0