Lite nytt!

Sorry att inläggen inte rullar in så tätt här.. Ska försöka bättra mig! den senaste tiden har det varit fullt upp i skolan och det ser inte ljusare ut framöver heller. Längtar bara till lovet. Min parfym är i alla fall beställd och påväg nu : ) Till helgen blir det kiruna (av alla ställen..) och jag har ett stort NK-prov på tisdag så det blir väl att plugga i bilen eller nåt.. jag vill inte ens tänka på det. 

Annars så har jag hunnit med att vara på IKEA och handlat lite saker till mitt rum. det blev en matta, en låda att ha under sängen och ett super-mysigt fårskinn ; ) Idag har jag för övrigt lyckats glömma mobilen hemma vilket var lite jobbigt och det påminner mig om att jag inte har lämnat in min telefon på lagning än med mindre än en månad kvar på garantin... Vi hade skolfoto idag också och vi slapp idrotten på grund av det.

LUDDE Fårskinn


Kommentarer
Postat av: elin

med vem ska du till kiruna?=)



// elin;D hittade in på din blogg igen nu;D

2009-10-06 @ 21:28:54
URL: http://metrobloggen.se/joelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0