Idag

Japp, idag har jag gjort två prov. Det första i företagsekonomi gick bra men jag hade glömt att kolla på ekonomi-nyheter och det var tre frågor om det och där förlorade jag 4 poäng på det. Hur som helst så blev det gjort i alla fall. Nästa prov var i psykologi. Jag läste igenom pappret med försvarsmekanismer, som provet handlade om. Sen skrev jag upp dem i handen.  det provet gick väl sådär. Skrev en sida på andra uppgiften i alla fall.

Jag har precis kommit hem nu. ska strax gå och duscha och fixa till mig lite, sen blir det att baka och efter det middag och tårta, eller ja.. kladdka. Men först och främst ska jag fika fika nånting och städa. Ut senare : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0