Dagen

idag har jag haft desktop publiching och foto på skolan. även fast det är roliga kurser så har dagen varit enormt seg. Ända höjdpunkten var dagens fika på foto som var kladdiga chokladmuffins. 

Nu när jag kommit hem så har jag tagit tag i mobilärendet och ringt till netonnet. Så nu ska telefonen skickas in på lagning i ett vadderat kuvärt som kommer dimpa ner i lådan på tisdag. Sen skulle det ta  ungefär 1-3 veckor att få den lagad. Perfekt. Bara de inte tycker att jag vållat skadan själv för då blir det att slänga ut en massa pengar. Nog snackat om det..

Jag sitter nu och ska försöka ta tag i berget av papper och böcker inför de två proven imorgon, jag är jävligt stressad och blir som paralyserad! Som vanligt så skulle man ha börjat i tid.. men det är inte så lätt. I alla fall inte om man heter lisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0