Snö och Stress

När jag gick till skolan i morse snöade det! Eller ja.. det blev fem centimer slask på marken. Väl framme vid bussen var jag genomblöt och håret såg nästan nyduschat ut. Lockigt istället för rakt, men hade ju mössa i alla fall och den fick sitta på hela dan. På engelskan var det två från USA där. kul. När bussen stannade väl hemma igen så hade jag sån tur att en lokalbuss kom just då så jag i all min lathet hoppade på den och åkte de sista 500 meterna hem. 

Lite jävla jobbigt så har jag en hel del stora prov pågång, usch! vet inte själv hur jag ska fixa det.. Jag är streeessad!

I min kalender:

Onsdag: Plugga företagsekonomi
Torsdag: Plugga företagsekonomi + psykologi
Fredag: Företagsekonomi-prov + psykologi-prov, 
             födelsedagsmiddag, sen ut på kvällen och umgås
Lördag: Plugga NK...
Söndag: Plugga NK...

Men jag känner mig själv för bra för att veta att jag inte kommer att hålla denna "plugg-standard". Kommer antagligen att hitta på något roligt i helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0