Jobbigt, jobbigt, jobbigt...

Igår var en seg dag och när jag kom hem klockan 6 så blev det att umgås istället för att plugga. Lyckat som det blev så somnade jag på kvällen när jag tänkte läsa det sista. Idag hade jag tänkt ta sovmomorgon men råkade ställa klockan fel. Roligt som det var så upptäckte jag inte att jag hade tagit bussen en timme tidigare, förrän på skolan.. Jaja, då gick jag på lektionen jag tänkte ta sovmorgon ifrån och sen var det idrott. Klättring, kul.

Sen var det prov i NK och det gick inte alls bra. Jag sa till min lärare att jag skulle satsa på omprovet istället och skrev inte klart det. Det är nämligen så att om man får IG på provet får man göra omprov där man kan nå MVG, men får man G på provet får man inte göra om det. Så det fick bli så.

Nu sitter jag på Multimedia-lektionen och vi håller på med DreamWeaver. Slutar tidigare idag och hoppas jag hinner med nin buss som går 16.39. Sen blir det att plugga för nästa NK-prov som är imorgon... Jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0