Update!!

I torsdags var jag och jenny in till stan när den nya gallerian skulle öppna. Vid första ingången var det HUR mycket folk som helst som stod i kö (för att vara den lilla staden jag bor i) så vi tog den andra där det var jätte-lite i jämförelse. Och tur var det för när de öppnade delade de ut rosor till de första som kom in. men alla ville tydligen inte ha rosor för många gick bara förbi. Men vi tog varsinn ros i alla fall och upptäcke tre steg senare att det satt ett presentkort på rosen på 100 kronor : ) Fin galleria, inte så roliga affärer, men vadå? KLART mycket bättre än innan. Nåja, H&M kommer ju i mars.

För presentkortet blev det gelénaglar, även om jag fick lägga till lite, som man limmar tippen och sedan fyller i med en slags gelé. Blev svin-snyggt och kanske lägger in en bild sen ; ) Ser ut somn gjorda på salong.

Har också hunnit prova Marabou sensation yoghurt raspberry. Den var super-god, men man blir som less på den, så en blit lite då och då är ett tips. Sen är ju priset något att klaga på. den är 133g och kostar lika mycket som marabous 200g kakor..

Mer under lovet så har jag mest umgåtts. haft stall-jour igår. Har fått veta att hästen jag ridit, eller ja.. som vilat ett bra tag nu, troligast inte kommer läka helt i sina ben och kommer kanske måsta avsluta sin travkarriär, men kommer kunna ridas. Han ska till finland på operation i alla fall. Men den roliga nyheten i detta är att jag ska få börja rida Berdiina, som är ett 4-årigt arabsto. ska bli skitkul! Första turen på onsdag.

 
QA Berdiina



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0