Allt är jobbigt!

Är hemma idag med. Är fortfarande sjuk. Har varit borta från företagsekonomin och psykologin två gånger i rad nu. Inte bra. Blir en massa att ta igen. Har bara förskjutit allt och har att göra. Idag blir det först och främst inlämningsuppgiften till psykologin till mångag. Ajustefan! har ju en inlämning i engelska som skulle vara klar den här veckan ser jag nu när jag tittar i kalendern.. Ojdå. Den måste jag också göra. undra om man kan skylla på att man varit sjuk? kanske blir så. Får väl se i alla fall hur jag gör. Sen har jag ett grammatikprov i engelska på onsdag. Det är svårt och jag har mycket att göra. Sen en redovisning i NK på måndag med. Shit..

Aja, kan ju berätta att jag fick virus på min kära dator igår också. Inte så roligt för mitt viusprogram hade gått ut och jag hade inte fixat en ny period. Då får man nästan skylla sig själv lite grann. Hur som helst så borde det vara fixat nu. Sen ska denna installeras om och uppgraderas : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0