dagen före jul

Jag har precis insett att jag måste plugga varje dag nu under lovet. Vilket helvete. Sen ville jag åka till kiruna men det är stor risk att det inte blir av : ( Allt känns jobbigt!

Annars har jag hunnit med att lämna in boken som jag fått en räkning på och lyckades prata så jag slapp betala förseningsavgiften. Jag hade faktiskt inte fått någon påminnelse.

Sen har jag hunnit byta en julkapp (som jag redan gett) och har just slagit in nästa. Har umgåtts med fina personer och varit i stallet. Sen har jag köpt ett paljett-hårband också. Men det ska inte användas till det, utan runt midjan/under brösten. Blev faktiskt dö-snyggt! och billigt : )

Kan ju passa på att säga att jag vaknade imorse med ont i halsen och nästäppa. Eller ja, det har ju varit så hela natten.. Men så kom en gullig människa med te till mig ; )

Imorgon är det julafton och jag hoppas det lite ligger pengar i paketen och annat smått och gott, men det lär inte vara allt för mycket eftersom vi fått en resa till egypten i förskott : P 

                           
Pussar och kramar



Kommentarer
Postat av: joelin

god jul:D!!

2009-12-24 @ 11:42:48
URL: http://joelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0