lyckad morgon...

Så jävla lyckat! när jag kom till skolan imorse insåg jag att de indeviduella valen var inställa.. klev upp klockan 6 och var vid lektionssalen strax efter kvart över 8 efter att ha stressat och sprungit runt i hela skolan för att leta salen, eftersom lektionen inte var på min skola. Ännu värre blev det när jag förstod att jag då egentligen hade börjat klockan 12. eftersom jag bor 3 mil från min skola så är det ju inte direkt så att man tar bussen hem igen, även om jag har jävligt stor lust till det just nu och hoppa över resten av dagen då jag slutar halv 2. Hur som helst så blir det nog att gå en vända på stan och kika lite på det jag letar efter. De öppnar klockan tio så tills dess ska jag sitta här och dricka varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0