Helgen

Piteå Cruising i lördags var trevlig och det blev vin för min del. I söndags tog jag mig tid till att åka till stallet en sväng. Efter det blev de pluggande.

Idag försov jag mig så det blev ingen skola. Gjorde klart redovisningen jag ska göra imorgon istället.

Note till mig själv:

Att göra imorgon
- Sjukanmäl typ en vecka till min mentor
- Prata med SYV:en om en massa skit och krångel
- Prata med fotoläraren om sista uppgiften som fallit i glömska
- Flytta över alla fotouppgifter till en egen mapp och fixa formaten
- Kontakta Rektorn och min eng-lärare och bråka (!)
- Redovisa ARL-uppgiften
- Skolka från idrotten
- Möte på Farmen 18.00

FYFAN vad jag längtar till fredag!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0